loading...
پرنیان
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 1103 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (10)

خیلی از کاربران اینترنت در ایران از آنتی ویروس نود32 استفاده می کنند ،ولی به خاطر اصل نبودن این نرم افزارها،توانایی آپدیت آن را ندارند.شما می توانید با مراجعه روزانه  به این پست،ویروس کش خود را آپدیت کنید و از داشتن رایانه ای عاری از هرگونه ویروس لذت ببرید

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 1036 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

قالب زیبای نارنجی پررنگ برای رزبلاگ و بلاگفا

 

بیشتر وبلاگنویسان به دنبال قالبی سبک و در عین حال شیک برای وبلاگ خود می گردند.

لازم به ذکر است که در این قالب نیز مانند قالب های دیگر طراحی شده توسط"شک"از تکنولوژیCSS3 Animationاستفاده شده است که شما می توانید آن را در منو ی بالا و تصاویر پایین قالب مشاهده کنید.

بهترین نمایش این انیمیشن ها در مرور گر فایر فاکس است.البته مرورگر های کروم و اپرا نیز از آها پشتیبانی می کنند.

این قالب رایگان است ولی شما می توانید با پرداخت5هزار تومان آن را برای خود شخصی سازی کنید.برای این کار کافی است در قسمت تماس با ما موضوع را مطرح کنید.

دمو

دانلود کد های قالب در وبسایت اصلی

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 725 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

رایانه های قابل حمل یا همان لپ تاپ ها تحولی را در دنیای ITبه وجود آوردند.تحولی  بزرگتر از تبلت ها.

طراح لپ تاپ،موجودی که زندگی خیلی از ما بدون آن لنگ خواهد ماند،در گذشت و کوهی از خاطرات خوب مارا به زیر خاک کشاند.

william moggridge

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 562 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

گوگل چند وقتی است که در حال یافتن راهی برای سودمند کردن جست و جو هاست و چه راهی بهتر از دادن امتیاز کم به سایت های اسپم و متقلب.

شما می توانید با رفتن به ادامه مطلب اینفوگرافی زیبا از این موجود جدید گوگل ببینید.


رضا پور اکرمی بازدید : 254 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)


درپی رشد شدید قیمت‌ها، رده ارزان قیمت‌های لپ‌تاپ به نمونه‌هایی با میانگین قیمت 800 هزار تا یک میلیون تومان و نهایتا یک میلیون و 200 هزار تومان اختصاص یافته است.
مسعود بازدید : 700 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

بزرگترین تبلت جهان که با سیستم عامل ویندوز 8 کار می‌کند، در تایوان رونمایی شد.

  چند ساعت پیش از آغاز نمایشگاه کامپوتکس 2012 در تایوان شرکت تولید کننده قطعات کامپیوتری ایسوس از لپ تاپ – تبلت هیبریدی خود که با ویندوز 8 کار می کند رونمایی کرد.

این لپ تاپ – تبلت که " Transformer Book" نامگذاری شده دارای جدید ترین نسخه ویندوز است و صفحه آن جدا شده و به یک تبلت بزرگ تبدیل می شود. برای اطلاع از جزئيات بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

رونمایی از بزرگترین تبلت جهان

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 636 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

چند روزی است که نام بد افزاری به نام آتش (Flame)برسر زبان ها افتاده. بد افزاری که به گفته خیلی ها حتی از استاکس نت هم خطرناکتر است.

شما می توانید برای آشنایی با این بدافزار و دانلود نرم افزار نابود کننده ی آن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

بد افزارآتش

 

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 555 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

به رینگ‌تون نوکیا، Gran Vals هم گفته می‌شود.

 Gran Vals نام قطعه زیبایی است که گیتاریست و آهنگ‌ساز معروف اسپانیایی -فرانسیسکو تارگا- در سال ۱۹۰۲ نوشته بود.

حسن طالبی بازدید : 245 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)





 
 در اين مقاله به گزينه هاي تکميلي در مورد ارسال و پاسخ ايميل و چگونگي باز کردن و بررسي فايل هاي ضميمه مي پردازيم و سعي مي کنيم با آموزش گزينه هاي کاربردي تر به روند ارسال ايميل ها سرعت ببخشيم. پس باز هم همراه ما باشيد. تقاضايي که دارم اين است که همگام با خواندن مطالب، آموزش ها را رايانه ي خود انجام دهيد تا نتيجه ي بهتري بگيريد.

حسن طالبی بازدید : 262 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

با توجه به تولید و عرضه انواع رایانه های پرتابل در بازار محصولات دیجیتالی، همواره انتخاب یکی از این تجهیزات، سخت ترین مرحله در هنگام خرید می باشد.

به گزارش برترینها، اینکه لپ تاپ بخریم، نت بوک بخریم و یا اصلاٌ به سراغ تبلت برویم معمولاٌ ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است. مقایسه بین این ۳ گجت اصلاٌ کار عاقلانه ای نیست.

چون هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و اصولاٌ هر یک کاربردهای جداگانه ای دارند. از اینرو تعریف و مقایسه ای بین این ۳ گجت خواهیم داشت. گجت هایی که در حال حاضر دنیای فناوری دیجیتال در دنیا، بیشترین انرژی خود را صرف تکامل آن ها نموده است.


حسن طالبی بازدید : 600 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

مایکروسافت به عنوان آخرین نسخه پیش نمایشی ویندوز ۸ در سال جاری یک نسخه جدید از این سیستم عامل را برای دانلود عمومی انتشار داده است که در آن بسیاری از امکانات جدید و ویژگی ها وجود دارد که در این نوشته به آموزش چگونگی نصب ویندوز ۸ می پردازیم.

 


حسن طالبی بازدید : 624 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)


همزمان با رشد تکنولوژي و ورود بازي‌هاي رايانه‌اي به کشور، اين بازي‌ها به دليل داشتن جذابيت‌هاي ناشي از تصاوير متنوع و گيرا، گرافيک بالا، هيجانات زياد و راحتي استفاده از آن، به سرعت جاي خود را در ميان کودکان و نوجوانان باز کرده است.


محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 506 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)
آخرین گزارش پایگاه ComScore نشان می دهد با وجود مخالفتها و انتقادات فراوانی که با سیاست جدید حفظ حریم خصوصی شرکت گوگل انجام گرفته است، موتور جستجوی گوگل همچنان موتور جستجوی کاربران اینترنتی به شمار می رود. (البته این بررسی و آمارها در آمریکا صورت گرفته است)
محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 589 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

ٰتمام کسانی‌که زمانی یک گوشی قدیمی نوکیا داشته‌اند، خاطره انجام بازی اسنیک یا همان ماربازی معروف این گوشی‌ها را در هر جایی‌که دلشان می‌خواست به یاد دارند. اما اکنون گروهی از هنرمندان پا را یک گام جلوتر گذاشته‌اند و با استفاده از یک نورپردازی تعاملی، این بازی را به دیوارهای ساختمان کشانده‌اند.

(برای دیدن این ویدیو ی جذاب به ادامه مطلب بروید )


محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 576 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)



اینفوگرافیک جنگ سایبری،نگاهی دارد به مهمترین حملات سایبری در دنیا و همچنین اطلاعاتی در زمینه نبرد مجازی،انواع حملات و انواع نفوذگران ارائه می دهد .(برای دیدن این اینفوگرافی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید)

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 444 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

علیرغم خبرهایی که تا چند روز پیش در خصوص این محصول در اینترنت پیدا میشد، این آیپد به جای iPad3 و یا iPad HD بدون هیچ نام خاصی عرضه شد. تنها نام اشاره شده برای آن، The New iPad بود. پس فعلاً ما هم آن را با نام آیپد جدید می شناسیم.

در این پست اطلاعاتی کلی را در خصوص این محصول و قابلیت های کوچک و بزرگش جمع کرده ایم. پس آنها را در ادامه مطلب و به صورت یکجا بخوانید.(شما می توانید برای دیدن این مراسم به مطلب"درمراسم رونمایی از آیپدجدید چه گذشت"مراجعه کنید)

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 522 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

سلام دوستان شمابرای آنکه بدانید در مراسم رونمایی از آیپد جدید چه گذشت به ادامه مطلب مراجعه کنید و گزارش لحظه به لحظه آن را دنبال کنید

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 514 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

رقابت بر سر ارائه خطوط پر سرعت اینترنت تبدیل به عطش سیری ناپذیری برای شرکت های مختلف شده است و به طور کلی معنای اینترنت پر سرعت به شکلی که ما می شناسیم، در حال رنگ باختن است. پس از ارائه خطوط یک گیگابیتی به کاربران خانگی در آمریکا توسط شرکت EBP و همچنین آزمون انجام گرفته در انستیتو تکنولوژی کالیفرنیا و ثبت رکورد ۱۸۶ گیگابایت بر ثانیه ای برای اینترنت، حالا نوبت به شرکت آلمانی دویچه تلکام رسیده که با پروژه OSIRIS رکورد جدیدی در سرعت انتقال اطلاعات را بر جای بگذارد. (البته هنوز هیچ شرکتی به رکورد شرکت مخابرات ایران حتی نزدیک نشده و اینترنت کاربران ایرانی هنوز که هنوز است خفن ترین سرعت و کمترین قطعی رو درجهان دارد!)

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 907 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (1)

همانند بسیاری از بازی های ویدیویی خوب، Metal Gear Solid هم هنوز به پایان خود نرسیده است و فقط در انتظار یک تجدید قوا و نفس گیری مجدد است. و برای اینکه طی مدتی که منتظر MGS بعدی هستیم، آن را از یاد نبریم، کونامی از انجین Fox رونمایی کرده، که این موتور قرار است برای توسعه بازی بعدی متال گیر سالید مورد استفاده قرار گیرد. بازی که شاید با گرافیکی کاملا خیره کننده به بازار عرضه شود

محمدرضا علی حسینی برزی بازدید : 523 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

ویندوز 8 تغییر بزرگی به حساب می آید. سیستم عاملی که هم روی تبلت ها و هم کامپیوترهای شخصی کار می کند. هم با موس و کیبرد کار می کند و هم یک رابط لمسی به نام مترو دارد. پس بهتر است با امکانات این تغییر بزرگ آشنا شویم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 15,137
  • بازدید کلی : 366,567
  • کدهای اختصاصی